قوانین شرکت

قوانین شرکت

استفاده از خدمات و محصولات شرکت وب فرا گستر پویا ایرانیان که از این پس جبیر معرفی می شود، به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین مندرج در این صفحه می باشد.

 

1- شرایط و قوانین جبیر تابعی از قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

 

2- تغییر قوانین در همین صفحه بروز می شود و جبیر نسبت به نشر تغییر قوانین از طریق پورتال کاربران اقدام می نماید.

 

3- روش ارتباطی جبیر و خریدار، از طریق تیکت در پورتال کاربران یا نامه رسمی می باشد. لازم به توضیح است که نامه های واصله به شرکت می تواند از طریق تیکت در پورتال کاربران جبیر پاسخ داده شود.

 

4- کلیه خریداران حقیقی موظف به ارائه اطلاعات هویتی خود ‫شامل تصویر شناسنامه، تصویر کارت ملی، شماره تلفن ثابت و شماره همراه می باشند.

 

5- کلیه خریداران حقوقی موظف به ارائه تصویر روزنامه رسمی آخرین تغییرات و کد اقتصادی 12 رقمی می باشند. همچنین لازم است اطلاعات هویتی نماینده خود شامل تصویر شناسنامه، تصویر کارت ملی، شماره تلفن ثابت و شماره همراه را ارائه نمایند.

 

6- خریدار می بایست آخرین اطلاعات هویتی خود را در پورتال کاربران جبیر بروز نگه دارد. در صورت نیاز جهت بررسی صحت اطلاعات، تصاویر مربوطه باید توسط دفاتر اسناد رسمی برابر اصل شوند و برای جبیر ارسال گردند. تا آن زمان، امکان تعلیق خدمات برای جبیر محفوظ می باشد.

 

7- تغییر و یا جایگزینی خدمات و محصولات در صورت توافق خریدار با جبیر امکان پذیر می باشد و هزینه مابه التفاوت آن از طریق پورتال کاربران محاسبه می گردد.

 

8- جبیر به منظور حفظ امنیت، حق انجام تغییرات سخت افزاری، نرم افزاری یا شبکه ای را در سرویس های ارائه شده دارد. در مورد تغییراتی که سرویس خریدار را تحت تاثیر قرار می‌دهد، جبیر موظف است حداقل 3 روز قبل از انجام تغییرات، به خریدار از طریق پورتال کاربران جبیر، اطلاع رسانی نماید.

 

9- زمان تحویل سرویس ها و خدمات جبیر در شرایط عمومی کشور، حداکثر 3 روز کاری می باشد.

 

10- خریدار موظف است از زمان تاریخ فاکتور یا قرارداد، ظرف مدت 7 روز کاری هرگونه مغایرت در سرویس ها و خدمات خریداری شده را به جبیر اطلاع دهد. در غیر این صورت هیچ مسئولیتی متوجه جبیر نخواهد بود.

 

11- جبیر تنها نسبت به امنیت نرم افزارهای خود متعهد است و هیچگونه مسئولیتی نسبت به امنیت نرم افزارها و سرویس هایی که خریدار از آن استفاده می کند را ندارد. همچنین این حق برای جبیر محفوظ است که در صورت ایراد هرگونه زیان یا اختلال در سرویس ها و یا نرم افزار های جبیر به واسطه استفاده خریدار از بد افزار و یا هر روش دیگری، نسبت به پیگرد قانونی اقدام نماید.

 

12- کلیه خریداران موظف هستند تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران رفتار نمایند. عدم رعایت قوانین مذکور، موجب سلب ارائه خدمات می شود. برخی از فعالیت های غیر مجاز به شرح ذیل است:

- استفاده از سرویس VPN و فیلترشکن

- استفاده از فایل های ویروسی و کدهای مخرب

- استفاده از نرم افزارها جهت تست یا نفوذ

- استفاده از هرزنامه ها و موارد مشابه در پست الکترونیکی

- عدم رعایت حق کپی رایت

 

13-  جبیر موظف به رعایت محرمانگی کلیه اطلاعات و نرم افزارهای موجود در سرویس خریداران می باشد و آن ها را مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران، در اختیار اشخاص ثالث قرار نخواهد داد.

 

14- قیمت نهایی سرویس ها و خدمات جبیر پس از احتساب مالیات بر ارزش افزوده مطابق قوانین مالیاتی کشور لحاظ می گردد. از این رو خریدار موظف است اطلاعات مالیاتی خود را به صورت صحیح در پورتال کاربران وارد نماید.

 

15- خریدار موظف به تهیه‌ی نسخه‌ی پشتیبان (Backup) می باشد و جبیر هیچ مسئولیتی در قبال تهیه‌ی نسخه‌ی پشتیبان ندارد.

 

16- کارشناسان پشتیبانی جبیر تنها در حوزه‌ی مشکلات مرتبط با محصولات جبیر به ارایه پشتیبانی می‌پردازند و مسئولیتی در قبال نصب، نگه‌داری و رفع اشکال سرویس‌ها و نرم‌افزارهایی که خریداران راه‌اندازی می‌کنند، ندارند.